Gomeeeenasaaaaiiiiiiiii / Förlååååååååååååt

Förlåt så himla mycket för att jag inte har skrivit!
Just nu är det ganska stressigt. Eller ja, jättestressigt. Jag har precis börjat sjuan och allt kommer liksom pang på. Jag måste plugga, jag måste spela fiol, jag måste spela bas, jag måste öva på gitarr, jag måste spela piano, jag måste rida, jag måste ta hand om katten, jag måste städa, jag måste äta, jag måste sova, jag måste komma ihåg massa saker, jag måste umgås med pappa när han kommer hem osv osv osv... Och mitt i det tvingar folk mig att vara social när jag egentligen bara vill sätta mig i ett hörn och skriva, och sedan förväntar sig folk att jag ska le medan jag gör det, annars är jag tydligen deprimerad. Det är så mycket press. 
Jag lovar att jag ska bättra mig på att skriva. Onsdagar är mina skrivdagar så då kan jag sätta mig ner, ta det lugnt och skriva massa trevliga saker till er! ^w^
Hoppas ni förlåter mig. C:
Och tack för alla fina kommentarer, jag blir så glad när jag ser dem. ^^
(Ohmagash, det här inlägget blev säkert jätteego, men idc cX )

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanni<3

<33333 :3

Svar: ^^ <3
Amaya-chan

2013-09-11 | 01:04:17
YOHIO's flickvän♥

Bra!!💕 Kram c:

Svar: Kram c: ^^
Amaya-chan

2013-09-11 | 10:48:50




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!