Sakura, Falling ~ Sex

 - Så du menar att jag bara kommer bli någon du har sex med då och då? frågar han en aning surt. 
   - Nej. Jag menar att jag älskar dig för mycket för att det ska kunna bli så, svarar jag. Han ler en aning.
   - Jag älskar dig också, säger han sedan och rodnar. Jag ler ett stort leende och tillsammans går vi sedan ut ur toaletten, hand i hand.
 
 

Sakura, Falling
Kapitel sex
 
När vi går in i klassrummet, fortfarande hand i hand, stannar alla upp. Killarna, som kastar grejer på varandra, sänker armarna och stirrar på oss som om vi var smuts och tjejerna gjorde likadant.
   - Jävla äckel, säger de och tittar på mig. Jag känner hur Kevins grepp hårdnar om min hand.
   För första gången i mitt liv känner jag mig faktiskt träffad av orden. Som om de faktiskt stämde. Jag lägger mina armar i kors över bröstkorgen och sänker blicken.
   - Håll käften, hör jag Kevin fräsa från min sida.
   - Sakura är perfekt. Om det är någon här som är äcklig här så är det ni. Hur fan kan ni säga så om eran klasskompis och sedan gå iväg och känna er stolta och glada. Ni är äckliga små kryp som borde bli nedtrampade, fräser han och stirrar argt på var och en av dem. Jag höjer blicken lite och kollar runt på alla människor. I några människors ansikte ser jag faktiskt lite ånger. Nu vågar jag titta upp och möta dem, öga mot öga. Jag är glad att jag har Kevin.
   - Tack, mumlar jag åt Kevin när vi går och sätter oss.
   - Det där var läskigt, svarar han lågt och börjar skratta. Jag följer med i skrattet och tar sedan hans hand i min.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Förlåt för att det blev så kort, men jag är hungrig. x3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Omnomnomnom hoppas du gillar maten lika mycket som jag gillade kapitlet !!(〃・u・〃)

Svar: Ja, det var jättegott ;w;
Amaya

2014-02-03 | 21:05:04
Thecrazymuffinbone

Jag brukar inte förlåta människor som gör korta kapitel... Men......
HUNGER KAN INGEN MOTSTÅ
(Btw, this fanfic is great :3)

Svar: Öhöhöh that's rightTank ju veri mach
Amaya

2014-02-05 | 18:52:00
http://Carasnoveller.bloggplasten.se
a girl who loves yohio

hej kan du göra imagine med yohio

2016-04-28 | 13:59:16




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!