Sakura, Falling ~ Fyra

   - Nu så, låt oss fixa ditt smink, säger jag och ler. Han nickar och sedan börjar jag fixa hans smink.


Sakura, Falling
Kapitel fyra

Lektionen har redan börjat, det vet vi båda två, men ändå så sitter vi instängda på den lilla toan och skrattar åt allt möjligt. När man har lärt känna Kevin så är han riktigt rolig och lite av en nörd faktiskt, precis som Ron.
   Smärtan hugger tag i mig som en aggressiv hund när jag tänker på Ron. Jag slutar skratta tvärt och Kevin gör likadant.
   - Vad hände med dig helt plötsligt då? frågar Kevin. 
   - Du vet, det där med Ron, svarar jag och sänker min blick.
   - Nej, vem är Ron? frågar Kevin. Har ingen berättat för honom ännu? Jag gjorde ju det, men då var han avsvimmad. Menar han verkligen att ingen har skvallrat för honom om Ronnies självmord? 
   - Det var min bästa vän, svarar jag entonigt.
   - Var? undrade han försiktigt.
   - Ja, han har ... Flyttat, slänger jag fram. Det är ju ingen lögn direkt. Han har flyttat ... Ner i graven. 
   - Jaha, jag trodde han hade dött eller något, utbrister Kevin lättat. Jag ler ett svagt leende.
   Egentligen vill jag ju säga vad som faktiskt hade hänt med Ron, men jag är rädd för att han ska se på mig med en sådan där "åh det är så synd om dig" blick, och att han börjar bli allt för försiktig med mig och smörig som alla lärare och elever är. Usch, nej. Då skulle allt bli förstört.
   - Ska vi bege oss till lektionen? frågar jag, reser mig upp och borstar av mina byxor.
   - Okej, svarar han. Jag räcker ut min hand för att hjälpa honom upp. Han tar emot handen och direkt när våra fingrar rör varandra så sprakar någonting till djupt inuti mig. Någonting jag aldrig trodde att jag skulle uppleva igen.
   En kärleksgnista. Kände han det också?

---------------------------------------------
Kortis nu, men klockan är kvart över ett (när jag avslutade kapitlet) och jag orkar inte skriva längre. Cx
Varsågoda. ^-^
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sakura❤

ÅH JAG DÖR PERFEKT UHUHUHUHUHUUUUU❤❤❤ PUSS

Svar: TACKKK <3<3 PUSSPUSS
Amaya

2014-01-05 | 10:51:20
Anonym

Bllgsejlbgg!! Så braaa! :'3 ♡♡

Svar: Taaaaack! :3
Amaya

2014-01-08 | 21:30:28
Anonym

SÅ JÄVLA SNYGG HEADER OCH BRA NOVELL!! Snlälla, skulle du kunna göra en header till mig? <333 Skulel vara supersnällt!!

Svar: Arigatooo gozaimasuuuu c: Kan tyvärr inte göra headers s: laddade ner den här från en hemsida.. C:
Amaya

2014-01-11 | 15:41:01
Emelie

SÅ JÄVLA SNYGG HEADER OCH BRA NOVELL!! Snlälla, skulle du kunna göra en header till mig? <333 Skulel vara supersnällt!!

Svar: Tack! Kan inte göra headers, sorry.
Amaya

2014-01-11 | 15:41:23
http://ssupersmothie.blogg.se
Anonym

Så sjukt bra ♥️♥️

Svar: Tack så mycket c:
Amaya

2014-01-24 | 14:59:01




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!